Set SENDI

Powered by TripAdvisor

Omega Guard Shaklee

Powered by TripAdvisor

Friday, August 23, 2013

5 Kelebihan Berpantang Dengan Set Bersalin Shaklee
================================

Anda seorang ibu hamil dan menunggu masa untuk bersalin? Mengalami kesukaran untuk memilih set bersalin yang sesuai? Apa kata anda cuba set bersalin moden Shaklee. Set bersalin ini semakin mendapat tempat di hati ramai ibu-ibu baru kerana ianya memenuhi 8 kriteria penting dalam pemilihan set bersalin yang baik antaranya:

✿ selamat untuk digunakan oleh ibu yang melahirkan secara normal mahupun ceaser
✿ boleh mula digunakan sejurus selepas bersalin
✿tidak memudaratkan bayi dan selamat untuk digunakan walaupun bayi yang mengalami masalah demam kuning (jaundice)
✿ tidak mengakibatkan sembelit
✿ membantu memulihkan luka bersalin dengan cepat
✿ memberi tenaga kepada si ibu untuk menjalankan tugasan ibunya dengan lebih mudah
✿ membantu merangsang penghasilan susu
✿ mengawal masalah keguguran rambut selepas bersalin


Puan ana
Salam..
just nak share ttg shaklee set berpantang..honestly mmg superb!sangat berbeza ngan kelahiran pertama dahulu thn 2010.b4 this,saya tetlalu fobia nak bersalin 2nd baby kali nih coz waktu anak pertama sembelit teruk,jahitan lmbt baik,susu badan amik masa betminggu baru nak ad tu pun lepas berurut..n yg paling xbesh badan sgt lesu n lemah x bertenaga.so bersalin kali neh decide amek set trial berpantang shaklee lepas berbulan survey testimoni org n baca info kat blog..alhamdulillah saya selamat bersalin br2 nih.
Hari ni genap 6 hari saya berpantang dan 6 hari jugak saya try set berpantang shaklee dan ostematrik untuk cegah sembelit..syukur segalanya dipermudahkan..sy x sembelit langsung buat masa sekarang,jahitan tak rasa sakit sangat dan luk
Ibu yang baru melahirkan anak pertamanya telah menggunakan set bersalin Shaklee sepanjang beliau hamil. Alhamdulillah, proses kelahiran bayinya mudah dan pengeluaran susu yang banyak walaupun ini pengalan pertama beliau bersalin. Kebiasaannya, bukan mudah untuk susu badan keluar terutama bagi ibu-ibu yang pertama kali hamil. Namun, dengan berkat menggunakan set bersalin Shaklee dan diizin Allah swt, segalanya berjalan lancar buat ibu ini.

Kenapa set bersalin Shaklee? Apa kelebihannya?

Set bersalin Shaklee telah terbukti berkean oleh ramai penggunanya. Yang pertama disebabkan penghasilannya 100% daripada bahan semulajadi. Yang kedua, ia berperanan dalam merawat sistem badan kita yang berfungsi kurang baik dengan menyalurkan segala vitamin dan mineral yang diperlukan badan.

Vitalea adalah multivitamin yang mampu meningkatan imunisasi badan anda. Ia mengandungi 28 jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh ibu hamil. Dengan itu, ibu hamil akan sentiasa sihat bertenaga.
B-complex with asid folic berperanan dalam mengawal stress dan memberi tenaga kepada ibu hamil dan ibu yang ingin bersalin. Ia juga berperanan meningkatkan kadar hemoglobin dalam darah. Ia turut memudahkan proses kelahiran bayi serta mengelakkan ibu mengalami anemia.
Zink berfungsi untuk menyembuhkan luka bersalin dengan cepat dengan merawat sel kulit dan mencantum semula koyakkan tersebut. Ia juga berperanan dalam membentuk kulit bayi menjadi halus dan gebu.
Lecithin penting untuk pertumbuhan otak bayi. Ia juga sesuai untuk ibu bersalin yang ingin kurus kerana lecithin berperanan dalam membakar lemak dan kolesterol agar anda kelihatan langsing selepas bersalin. Ia sangat popular dalam kalangan ibu berpantang yang ingin menurunkan berat badan mereka.
Ramai pengguna yang telah berpuas hati dengan set bersalin Shaklee ini. Jadi, apa tunggu lagi? Jom dapatkan set bersalin Shaklee ini sekarang!

Pn Arnie-berpantang kali kedua ini sangat berbeza dengan yang pertama. Saya lebih bertenaga, rasa lebih sihat, dan kembali langsing dengan cepat!Rahsianya, saya mengambil supplements, breastfeed baby on demand & memakai bengkung selama 24 jam sehari! . Selain itu, saya dah boleh buat kerja rumah & berpantang sendiri selepas 2 minggu melahirkan baby, dan yang paling penting, berat turun sebanyak 10kg dalam masa 30 hari!


✔ DIJAMIN HALAL & DILULUSKAN KKM
✔ TIADA KESAN SAMPINGAN
✔ SERVIS PANTAS
a lebih cepat baik dari dulu n yang paling besh hari ke 3susu dah ada n cim b pon mula membengkak walo tak berurut..famili pun perasan..saya lebih bertenaga kali nih berbanding dulu,memang best set nih..




No comments:

Post a Comment