Set SENDI

Powered by TripAdvisor

Omega Guard Shaklee

Powered by TripAdvisor

Wednesday, August 21, 2013

KHASIAT SET LENGKAP MILK BOOSTER

B-COMPLEX

Penting dalam membantu memetabolismakan karbohidrat, lemak dan protin. Bertindak sebagai Anti Stress, boleh mengawal emosi ibu agar tenang dan berfikiran positif semasa proses menyusukan atau pemerahan susu badan dengan ertikata menyusu dengan tenang dan mampu menghasilkan pertambahan susu yang lebih baik. B-Complex juga meningkatkan sistem imun badan, menukarkan makanan kepada tenaga serta mampu menambah seri wajah ibu agar tidak kelihatan kusam/pucat.

ALFALFA

Mempunyai 1001 khasiat, antaranya sebagai penggalak susu (milk booster). Alfalfa membantu memekatkan susu badan di mana ia akan menambahkan jumlah lemak di dalam susu ibu, , maka susu ibu akan menjadi lebih berkrim. Dengan pengambilan alfalfa, si ibu dapat mengatasi masalah kekenduran payudara kerana alfalfa membantu menganjalkan bahagian payudara juga bahagian punggung. Selain itu Alfalfa juga boleh membantu membuang angin dalam badan agar ibu dan bayi tidak kembung.

ESP (Energizing Soy Protein)

ESP memberi tenaga berpanjangan. ESP membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran. ESP juga boleh mencantikkan kulit ibu dan mampu mengawal paras kolesterol juga memberi rasa kenyang (sangat baik bagi ibu2 yang ingin kurus).Terdapat perbezaan pada Soya Shaklee dengan soya lain di pasaran. Soya Shaklee ada NON GMO soya iaitu tiada perubahan genetik pada kacang soya yang ditanam. Soya Shaklee dibasuh tanpa menggunakan alkohol. Soya Shaklee diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim di dalamnya tidak musnah. Soya Shaklee sangat bermutu tinggi, ESP rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

VITA-LEA (Multi Vitamin)

Lengkap dengan 12 vitamin,7 galian dan Zat Besi. Menurut kajian, kandungan Zat Besi dalam susu ibu akan berkurangan selepas 6 bulan pertama menyusukan bayi. Untuk membekalkan Zat Besi yang mencukupi kepada bayi, ibu disarankan menambah ikan bilis (sumber zat besi) pada makanan bayi. Maka dengan pengambilan vitamin Vita-Lea , dapatlah membantu bayi membesar dengan baik.

OSTEMATRIX

Membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk Kalsium yang dapat membantu dengan pembentukkan tulang dan gigi. Dilengkapi dengan Magnesium dan Vitamin D. Kalsium sangat penting bukan sahaja untuk ibu yang menyusu, malah untuk semua wanita - kerana kaum wanita adalah golongan yang paling ramai mendapat osteoperosis. Ibu mendapati susunya kurang semasa datang haid, maka ibu juga digalakkan mengambil Ostematrix seminggu sebelum dan sepanjang masa kedatangan haid itu. Ibu juga digalakkan mengambil Ostematrix di waktu berpantang untuk mengalirkan Vitamin D kepada bayi agar dapat mengurangkan demam kuning (jaundice) bayi.

VIT-C

Meningkatkan antibodi dalam susu ibu. Jika si ibu atau anak demam, ibu perlu meningkatkan pengambilan dos Vit C kepada 2 biji sehari tanpa perlu makan ubat demam. Sepertimana ramai yang telah tahu Vit C juga mampu mencerah dan mencantikkan kulit.

Cubalah Set lengkap Milk Booster Shaklee (Set A) atau anda boleh memilih Set B atau Set C mengikut keperluan /kemampuan anda.

Hubungi kami untuk maklumat lanjut
WhatsApp 0199000553 / 0196137879
Shaklee Distributor : 968854

No comments:

Post a Comment