Set SENDI

Powered by TripAdvisor

Omega Guard Shaklee

Powered by TripAdvisor

Sunday, October 13, 2013

Shaklee Produk Semulajadi - Collagen Powder



Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen,kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.
SUMBER TAHAN LASAK

 Ikan merah hidup 5000 meter di dasar laut Ikan ini mempunyai ketahanan yang tinggi dimana ia mampu menahan tekanan dalam laut yang tidak mampu ditahan oleh manusia biasa. Kita sendiri tidak boleh hidup bebas di dasar laut, kalau ada pun dengan menggunakan peralatan diving yang hanya bertahan selama beberapa jam. Jadi tidak hairanlah jika Shaklee memilih ikan ini sebagai sumber utama dalam pembuatan kolagen mereka.

MUDAH SERAP , KESAN LEBIH CEPAT

Selain ini molekul kolagen ini sangat ringan iaitu,kira-kira 1,000 Dalton*, sudah pasti ia dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
BUKAN SEKADAR KOLAGEN 

Selain kolagen dari ekstrak sisik ikan merah ,tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
MUDAH, SENANG , JIMAT MASA

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.
[1box mengandungi 15 sachet]

No comments:

Post a Comment